Kantoorassistent (Virtual Assistant) gezocht!

LVWB Fundraising is een toonaangevend bureau op gebied van fondsenwerving, sponsorwerving en mecenaat. Ter ondersteuning is de organisatie vanaf eind maart op zoek naar een (virtuele) kantoorassistent voor ten minste 8 uur per week.

Wij zijn op zoek naar een echte allrounder met een vlotte pen, organisatorische vaardigheden én iemand die enige ervaring heeft met grafisch vormgeven. Je begeleidt bovendien de LVWB Trainees en informeert hun over planning, huiswerk, speciale evenementen plus andere praktische informatie. Een veelzijdige uitdaging dus! 

De werkzaamheden zijn dan misschien digitaal, maar je maakt bij LVWB Fundraising onderdeel uit van een hecht team aan collega’s. 

Interesse? Stuur dan een mail met motivatie en jouw tarieven naar tim@lvwbfundraising.nl

Belangrijkste taken:

  • Communicatie (LinkedIn, Nieuwsbrief, Website, inclusief statistieken, etc.) 
  • Vormgeving (Naleving huisstijl, powerpoints, documenten, hand-outs, factsheets, banners, etc.) 
  • Algemene kantoorzaken (Reserveren ruimtes, aanschaf materialen, catering, etc.) 
  • Project- en Eventmanagement (Kerstmailing, borrels, locaties, etc.) 
  • CRM 
  • Sharepoint (Mappenstructuur, tooling, onderhoud, afstemmen met ICT, etc.) 

Profiel:

  • Een goede planner, houdt overzicht en werkt secuur 
  • Flexibel inzetbaar, minimaal 8 uur per week 
  • Zelfstandig en pro-actief 
  • Beschikt over een foutloze, vlotte pen voor webteksten, socials en andere copy 
  • Enige ervaring met grafisch vormgeven  
  • Bekend met Sharepoint en tooling als Planner of Trello 
  • Vaardig met WordPress, Office, Onedrive, Outlook, Microsoft Teams, Adobe Photoshop, Canva, Mailchimp, Google Analytics 

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.